Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

15 februari 2010

Aanvraag uit Bolivia voor aanvullende informatie

Tja, we waren er al voor gewaarschuwd, vanuit Bolivia wordt gevraagd om aanvullende informatie:
- gezondheidsverklaringen van de jongens
- geboorteaktes van de jongens
- aanvullingen psychologisch onderzoek: hoe stabiel is onze relatie, valt te verwachten dat die standhoudt
- psychologisch onderzoek naar in hoeverre de jongens in staat zijn een relatie aan te gaan met een geadopteerd kind in het gezin.

Gelukkig vragen ze geen extra trouwakte..... En ik ben blij dat ik niet de psycholoog ben, die ons de juiste vragen moet gaan stellen om het laatste punt duidelijk te maken. Dat lijkt me een lastige. Gelukkig is zij ervaren.

Natuurlijk zijn we er na het voldoen van bovenstaande vraag niet. Als de rapporten opgesteld zijn, dan moeten die weer vertaald worden en daarna gelegaliseerd. We kunnen in ieder geval weer een maand concreet bezig zijn met de adoptie.

En hoewel ik er het mijne van denk, ik merkte aan mezelf dat het toch ook een positief gevoel gaf, dat er naar ons dossier gekeken is en er weer iets gebeurt. Aan de slag dus.

Geen opmerkingen: