Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

23 september 2013

Jajajajajaaaaaaaa!!!!!!




   MARIA EUGENIA


We hebben een dochter!!! Donderdag 19 september ben ik gebeld, of beter gezegd, heb ik gebeld. Daan en Hugo hadden studiedag en ik ben 's morgens met ze naar een museumpje geweest, even lekker een dagje met z'n drieën. Op de terugweg luister ik mijn voicemail af. De NAS. WAAAT? De NAS? Hildie had ingesproken, dat we wel wisten waarvoor ze belde en dat ze het later nog een keer zou proberen. Ik mocht ook zelf terugbellen. Tja. Daar rijd je dan op de snelweg met twee jongens in de auto. Ik heb ze verteld dat er iets heel spannends stond te gebeuren. Ze dachten nog even dat er ingebroken was, maar nee jongens: waarschijnlijk weten jullie zometeen dat jullie een broertje of zusje krijgen. 
We zijn doorgreden naar Eemnes, omdat we daar in de theetuin zouden lunchen. Op de eerste beste parkeerplaats ben ik gestopt en heb ik gebeld. Jullie krijgen een dochter, Maria Eugenia van bijna vier. Verder nog veel informatie.
Ik heb direct Guy gebeld natuurlijk. De jongens helemaal door het dolle. We hebben nog wel gelunched, maar we hebben er weinig van geproefd ;). Hugo heeft ons verhaal spontaan aan een vreemde, aardige vrouw verteld, zo vol was hij er van. 
Daarna snel naar huis, Guy opgepikt en een rondje langs omas's en opa. 
 En sinds dat moment stuiteren we, zijn we hyper, slapen we slecht, wetenn we niet waar we het zoeken moeten. Maar dat maakt niet, want we kunnen nu de hele wereld aan!! 


6 opmerkingen:

Anoniem zei

En dan te bedenken dat jullie al heel snel vanuit prachtig Bolivia berichtjes zullen schrijven over alle belevenissen met z'n vijfjes!!! Heerlijk vooruitzicht!
Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje !

Ruud, Nine , Jorge en Katherine.

Anoniem zei

Geweldig! Van harte gefeliciteerd. Lang wachten wordt beloond. We kennen elkaar niet, maar ook wij wachten op zo'n mooi bericht. Hopelijk worden wij nu ook snel verrast. Reizen jullie al snel af? We gaan jullie blog zeker verder volgen. Veel geluk met elkaar, met de voorpret en met de reis. Hopelijk kunnen jullie het allemaal zonder al te veel stress volhouden. Wie weet tot ziens.

Hartelijke groeten,
Jaco, Elselien en Alexandra Alderliesten

Anoniem zei

Gefeliciteerd met jullie dochter, wat fijn zeg.
Anouschka

Anoniem zei

Eindelijk! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!
Nog snel inpakken en wegwezen, en daarna op naar Bolivia. Heel veel plezier in Bolivia en veel geluk met z'n
5- en.
Robert, Sonja, Lucas en Stefania(SC) van Oostenbrugge

Anoniem zei

We wachten vol verwachting op een glimp van jullie dochter en zusje!

Groetjes Theo, Jeanne, Ronaldo en Marco

Anoniem zei

Goede reis! Met vier heen en vijf terugkomen, dat is nog eens een prachtige reis!

Groeten uit Harderwijk,
Paul en Elke
Jonna, Hidde en Mette